Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо ролі і місця
диференційованого навчання, що кожен учень має різний тип мислення, різні
можливості щодо виконання поставлених завдань, тому важливим моментом є
визначення можливостей учня заради сприяння виконання проекту та розподілення ролей учнів,
спрямованих на його виконання. У групі знаходяться як слабші так і сильніші
учні, одні допомагають іншим, саме це дає змогу покращити знання слабших та підвищити
знання сильніших, стимулюватиме до
досягнення чогось нового. В даному модулі я навчилася сворювати вікі сторінки
та вікі посилання. Додавати та редагувати певні данні. Все записала і
спробувала зробити два рази. Першого разу з помилкою, виправилася на наступний
раз.
Немає коментарів:
Дописати коментар