четвер, 16 серпня 2012 р.

Модуль 9.Рефлексія


Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо ролі і місця диференційованого навчання, що кожен учень має різний тип мислення, різні можливості щодо виконання поставлених завдань, тому важливим моментом є визначення можливостей учня заради сприяння  виконання проекту та розподілення ролей учнів, спрямованих на його виконання. У групі знаходяться як слабші так і сильніші учні, одні допомагають іншим, саме це дає змогу покращити знання слабших та підвищити  знання сильніших, стимулюватиме до досягнення чогось нового. В даному модулі я навчилася сворювати вікі сторінки та вікі посилання. Додавати та редагувати певні данні. Все записала і спробувала зробити два рази. Першого разу з помилкою, виправилася на наступний раз. 



Немає коментарів:

Дописати коментар