середу, 15 серпня 2012 р.

Модуль 8. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
·   Робота учнів поліпшується, коли їм ясно показують, як їх робота оцінюється, і що очікується.
·    Учні починають краще судити про якість своєї власної роботи.
·  Учні отримують більш інформативний відгук про свої сильні сторони і сторони, що потребують поліпшення. 
·  Учні дізнаються про критерії, які використовуються для організації взаємного зворотного зв'язку.
·  Критерії визначаються в спеціальних термінах. 
·   Оцінювання є об'єктивнішим і послідовним.         
Таким чином, учні знаходяться в центрі навчання, активно залучаються до процесу оцінювання , оцінювання здійснюється в залежності від внеску кожного учня .


1 коментар:

  1. Мені теж цей модуль допоміг. Учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні. По-перше, лише учень з високими навичками самоограцізації здатен сам себе скеровувати, адже навіть формуюче оцінювання та різні типи завдань не навчать самоспрямовуванню за один проект, цьому вчать протягом всього шкільного навчання. А для учнів з різними типами мислення та сприйняттям інформації різні типи завдань та створення підходящих умов для навчання зможуть покращити результати навчання.

    ВідповістиВидалити