Цей модуль
допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів»,
а саме:
· Робота учнів поліпшується, коли їм ясно
показують, як їх робота оцінюється, і що очікується.
· Учні починають краще судити про якість своєї
власної роботи.
· Учні отримують більш інформативний відгук про
свої сильні сторони і сторони, що потребують поліпшення.
· Учні
дізнаються про критерії, які використовуються для організації взаємного
зворотного зв'язку.
· Критерії визначаються в спеціальних термінах.
· Оцінювання є об'єктивнішим і послідовним.
Таким чином, учні
знаходяться в центрі навчання, активно залучаються до процесу оцінювання , оцінювання
здійснюється в залежності від внеску кожного учня .
Мені теж цей модуль допоміг. Учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні. По-перше, лише учень з високими навичками самоограцізації здатен сам себе скеровувати, адже навіть формуюче оцінювання та різні типи завдань не навчать самоспрямовуванню за один проект, цьому вчать протягом всього шкільного навчання. А для учнів з різними типами мислення та сприйняттям інформації різні типи завдань та створення підходящих умов для навчання зможуть покращити результати навчання.
ВідповістиВидалити